Allereerst, welkom Patrick!
Ik ben zeer benieuwd naar je aanwinst en wacht in spanning op de foto's (zoals velen hier op dit forum)
Toevallig ben ik op dit moment ook opzoek naar een zekeringschema.
Maar dan voor mijn
Golf GTI mk1 uit '83.
Op de een of andere manier wilde hij onlangs niet meer starten. Voorheen was dat alleen het geval na lange ritten (dus goed op temperatuur komen) maar nu was er gewoon geen leven meer in te krijgen.
Nadat we dinsdagavond de drukaccumulator (oplossing voor het
lange ritten probleem) en een compleet gesmolten zekering (van de brandstofpomp(??)) hadden vervangen, liep hij weer als een zonnetje... Tot vandaag.
Toen ik hem probeerde te starten sloeg hij heel even aan, maar daarna was ie dood.
Ik weer alle zekeringen nalopen, maar geen enkele was doorgebrand. Toen ik vervolgens opnieuw een poging waagde, startte hij weer in 1x. En daarna geen last meer... Wat me wel opviel is dat de zekeringkast nogal los zat. Dus dat heb ik nu met een tie-wrappie opgelost
Hangt als een huis.
Met het zekeringschema zou ik (net als jij) een beter inzicht kunnen krijgen in welke zekering waarvoor dient en dus misschien het startprobleem op kunnen lossen.
Dus als er iemand is die ook mij kan vertellen waar ik zo'n schema kan vinden, dan zou dat een hoop kopzorgen oplossen!
@Patrick; ik wil niet je thread overnemen hoor, maar aangezien jij een soortgelijke vraag had, post ik de mijne hier even... bedankt voor je begrip
Nogmaals, welkom op het forum en ik weet zeker dat je de oplossing van je probleem hier gaat vinden!
Groeten van Jaco