View Single Post
Old 25-07-2007, 21:15
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Quote:
Originally Posted by RubenD
Mocht het niet meer te krijgen zijn. Bij mij zit het er nog op. Maar het gaat eraf. Wat ik had dikke lijsten zoals op de bovenste foto. Maar gezien het feit dat ik het nieuwe type deuren heb en dikke bumpers heb ik besloten om een dunne lijstenset te plaatsen. Deze ligt ook al tijden te wachten totdat die gemonteerd word!

Maar ik heb al even gekeken, als ik een dunne deurlijst wil monteren, dan moet die bies omhoog of eraf. Dus hij gaat eraf denk ik. Het zal niet staan met de dunne lijsten ben ik bang.

Mocht je interesse hebben, dan kun je die handel wel van me krijgen. Wil je foto's zien, kijk in mijn project topic of hier: http://rubendijkhuis.mijnalbums.nl

PB maar!

Nu vergeet ik nog wat, de 84er GTI had ook andere lijsten als de dikke lijsten. Zitten qua dikte meen ik tussen de dunne en dikke lijsten in. Deze lijsten zijn erg speciaal, waarom? Daar zit die rode lijn op de lijsten. Ik meen aan de bovenkant. Ben ik alleen niet zeker van. Laatst ging een 3 delig setje op Ebay.de voor 150 euro weg. Dat word hem dus niet of wel?

He ruben ,dat zijn inderdaad de lijsten die ik zoek !
Maar ik wacht eerst even af of ze nog nieuw leverbaar zijn ,want ze zijn geplakt en om ze dan weer opnieuw te plakken valt niet mee denk ik .
Maar ik heb er sowieso wel belang bij ,al is het maar voor reserve !

En die '84 er lijsten die jij bedoeld ,die kom ik hier nog wel vaker voorbij op de sloperijen ! Alleen zullen deze niet passen op de mijne ,want ik heb dus ook nieuwe type deuren ,en die 'oud type' lijsten komen dan op het onderste deurdeel ,en dan blijven de gaatjes in het zicht !
Als je ze eraf hebt hoor ik het wel van je !

Ik hoop iig dat ze nieuw nog te krijgen zijn !

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden