22-12-2003, 16:52
|
VW Enthousiast
|
|
|
|
Een paar dingen wat ik hier nu lees.
1. het motor incident. Ach gut, meneer kon het niet winnen en had gehoopt op bijval van de VW rijders. JAMMER! had ie maar niet zon kut opmerking moeten maken van dan rij ik er over heen met mijn auto.
2. Qua Copyright kan de nieuwe eigenaar helemaal NIKS. daar zijn een paar redenen voor maar de belangrijkste is wel dat die "huisregels" pas later zijn gemaakt, en zelfs nadat de meesten al waren geregistreerd. Als dit bekend was gemaakt middels een email dan was IK hier al niet mee akkoord gegaan. Om meerdere dingen maar vooral omdat het MIJN foto's zijn, en ik ze ook wil houden.
3. Vind het een hoop gelul om niks. Wat kan het nou rukken hoe het heet als je maar plezier hebt. Ik had er allang geen plezier meer in en was al maanden niet meer online geweest. Mis je het? Ja echt wel, 20 vragen per dag van wat zijn goede veren/dempers voor een mk2 komen echt NIET je strot uit na een paar maanden....
Voor de rest vind ik het hier leuk, ok ik lurk meer dan dat ik post maar vind de discussies erg grappig. Veel mensen die denken dat ze zwaar in de verdediging moeten tegen bewezen feiten. Daar hoef je je niet tegen te verdedigen, dat is gewoon feit.