View Single Post
Old 22-12-2003, 16:14
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru

Send a message via MSN to Michel B4

Quote:
Originally Posted by Tommy
Waarom voel jij je als smod wel gepasseert dat je niet in het 'clubje' zit, en ik als lid(dat waarschijnlijk meer als jou on-forum was) niet? Waarom start jij het met een vriend van je opnieuw op, en waarom vraag jij mij als gelijkwaardig lid niet om ook mod ofzo te worden? En ook in dit geval voel ik me niet gepasseerd.. Waarom zou jij dat wel zo voelen dan? Als Manace ook een forum opzet... voel je je daar ook minder betrokken, heeft hij jou benaderd?

Wat ik zeggen wil, zoals je het zelf benaderd komt het over alsof jij je als smod wel gepasseerd voelt, maar ik als gewoon ex-lid niet... snap je? we zijn toch gelijkwaardig?

Ik ga mij straks begeven op VW Scene, en VW Forum wens ik veel succes verder, en dat loopt dan ook vast wel weer los, mij zal niemand missen.

ik heb vanaf het moment dat et forum offline ging al geroepen dat ik michel aan et vragen was of et overgenomen kon worden,alleen heb ik de middelen niet is wel gebleken qua server en kosten.
dus heb ik daar met prins over gesproken en die zag er wel wat in,dus moest hij erbij betrokken zijn.

als het forum wel weer online gaat zullen de oude mods weer benaderd worden met de vraag of ze weer willen meedoen.
het gaat dus niet om iets nieuws te starten maar iets bestaands alleen zal er noodgedwongen hier en daar wat aangepast worden.
uiteraard worden de mensen via mail benaderd als et weer gaat lopen,dat heeft prins al aangegeven..