22-12-2003, 15:50
|
|
REALLY Bored
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by "michelvr6
zoals jij dit nu vraagt heb ik al een idee hoe jij erover denkt..
ik denk dat iedereen in eerste instantie lid is en daarnaast de mod's/s-mod's/admin's dat beetje meer om et forum in goede banen te laten lopen..
|
Waarom voel jij je als smod wel gepasseert dat je niet in het 'clubje' zit, en ik als lid(dat waarschijnlijk meer als jou on-forum was) niet? Waarom start jij het met een vriend van je opnieuw op, en waarom vraag jij mij als gelijkwaardig lid niet om ook mod ofzo te worden? En ook in dit geval voel ik me niet gepasseerd.. Waarom zou jij dat wel zo voelen dan? Als Manace ook een forum opzet... voel je je daar ook minder betrokken, heeft hij jou benaderd?
Wat ik zeggen wil, zoals je het zelf benaderd komt het over alsof jij je als smod wel gepasseerd voelt, maar ik als gewoon ex-lid niet... snap je? we zijn toch gelijkwaardig?
Quote:
He jongens kappen nou.
Nou zijn er juist een aantal bezig om een nieuw forum op te starten en zo te zien gaan we straks gewoon weer verder waar we op het vw-forum gebleven waren.
|
Om de simpele reden dat dit forum openstaat voor discussie zal het niet dezelfde kan op gaan. Toch geef ik je wel gelijk.
Ik ga mij straks begeven op VW Scene, en VW Forum wens ik veel succes verder, en dat loopt dan ook vast wel weer los, mij zal niemand missen.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
|