View Single Post
Old 22-12-2003, 13:12
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...

Quote:
Originally Posted by michelvr6
Quote:
Originally Posted by Baldrimmer
Quote:
Originally Posted by michelvr6
Quote:
Originally Posted by Baldrimmer
Ff vanaf de zijlijn een kanttekening plaatsen : waarom en hoe denken ze over de oude mods ?
Moet je dan met 30 man beslissen dat er een nieuw forum moet komen ? Lijkt mij niet ...

je zou ze allicht et gevoel kunnen geven dat ze er toch wat bij horen...

Sorry hoor maar nu breekt mijn klomp ..

Je mag bevriend met wij jij wil maar poneer die stelling eens bij je vriend Michel V ..

Wel in je speeltuin toelaten maar als je ineens nodig naar de WC moet dan schop je iedereen zonder enige uitleg eruit en last het hek dicht .
Mogen die kinderen dan op straat verder spelen of moeten ze dan eerst alle ooit oud bezoekers van de in een vesting veranderde speeltuin inlichten ?
In mijn wereld werkt het anders .. maar misschien is die totaal niet representatief : hou me ten goede

ik denk dat je hiermee zelf al aangeeft dat jij het niet veel anders zou doen als michel.
en het gaat mij hier helemaal niet om of ik wel of niet bevriend ben met michel,het gaat om de stelling samen iets beslissen.daar vallen alle mede werkers onder die een bijdrage geleverd hebben buiten de normale leden..

je geeft dus al aan dat je vindt dat alleen de admins et recht hebben om iets te beslissen en wat eronder hangt is niet belangrijk genoeg..

Weet niet of het aan je voornaam ligt maar je leest alles maar half .. sorry voor de flauwe grap
Ik ben juist ervoor dat een forum van iedereen is .. geen idee waar jij iets leest dat ik hetzelfde zou kunnen doen als Michel heeft gedaan ...