Quote:
Originally Posted by Gti1-G60
Nou dat mochten ze dromen vroeger. Hans Weijs reed met niet meer dan 260pk krukas.
Van de fabrieks auto's is nooit vermogen bekend gemaakt.
En 280pk aan de wielen met een 02C bak als het heel gunstig zou zijn 20% verlies een 336pk op de krukas.
Laat ik nu eens in de FIA papieren kijken, en dan "helaas" gaat 336pk niet lukken.
Hans Weijs deed het niet zo gek met 260 pk.
En ik zou niet weten waar ik 40pk extra uit mij motor moet halen.
|
260 pk zou ook heel goed mogelijk zijn
de eigenaar van de vwm weet namelijk niet hoeveel hij precies heeft
heeft hem zelf niet op de bank gehad
wordt helemaal gerestaureert
er werdt toen gezegt dat hij 280 pk moest hebben
100%cker weet ik dat dus ook niet
maar als hans weijs niet meer dan 260 had dan zal die dat nu ook niet hebben
want aan de motor is nog niks meer gedaan
en verder moet 300pk haalbaar zijn
aangezien ik laatst een pb kreeg dat vwm dat gehaald moest hebben
en die jonge zelf zat nu op 298 pk