View Single Post
  #18  
Old 08-07-2007, 09:19
Melvin Melvin is offline
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,427
Default

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Je vraagt toch wat mag en wat niet mag, of zit ik er nou helemaal naast?

Als jij wil rondrijden met een auto die volgens RDW en Politie niet is toegestaan enkel omdat je verzekering toch al je stomiteiten dekt, ga je gang.

Ben benieuwd hoe de verzekering het op gaat lossen als je iemand voor de rest van z'n leven ongelukkig rijdt omdat je remmen je auto niet op tijd konden laten stoppen omdat ze niet op het vermogen berekend waren, of omdat je net dat bochtje niet haalt omdat je onderstel je niet toestaat je auto onder controle te houden...

Maar ach, als de verzekering betaald is het goed, toch?

Kortom, je zult dus wel zo KUNNEN rondrijden, en eventuele schade wordt door de verzekering zo goed mogelijk gedekt. Maar het is niet toegestaan volgens de wet en als ze je er op controleren riskeer je een bekeuring en je auto kan zelfs in beslag worden genomen. Je zou de eerste niet zijn.


En als jij een ongeluk hebt gemaakt doordat je een bocht niet haalt, hoe kom je er dan achter dat het komt door je onderstel?? En niet door snelheid, wegomstandigheden, onoplettendheid, mede-weggebruikers etc?

En als jij iemand voor de rest van z'n leven ongelukkig rijd omdat je niet meer kon remmen, wie zegt dan dat je remmen niet goed zijn? Mss was je zelf te laat, weg niet goed etc etc... Als jij 80 rijd met een VR6 motor in een originele 1.1 moet je net zo hard remmen als dat je 80 zou rijden met de originele 1.1 motor erin... Het ENIGE verschil wat je dan hebt is dat de VR6 iets zwaarder is voorin... that's all (nu wel overdreven verschil natuurlijk met 1.1 t.o.v. VR6)

Wil niet zeggen dat ik vind dat je alles goed geregeld moet hebben, moet er zelf ook niet aan denken dat je een motorombouw doet en je hebt het niet goed geregeld, dan ben je gewoon onverantwoordelijk! Maar ik reageer alleen kritisch ...

@RubenD: Heeft niks te maken met dat ik geen autotechniek meer doe... ik was dat std gezeur over geometrie en dempingsfactoren toch al zat.. ik weet hoe het werkt, ik weet wat het inhoud, maar ik vind het niet relevant bij een motorombouw. Ben benieuwd hoe jij je G2 hebt doorgerekend omdat ie verlaagd is etc, toch ook niet? Daarom... Maar het maakt ook niet uit, we houden er idd gewoon over op alles is gezegd toch!
Reply With Quote