View Single Post
Old 22-12-2003, 09:56
Christiaan's Avatar
Christiaan Christiaan is offline
Approaching the redline...

Mar ik vraag me af hoe veel "die hards" er terug gaan naar het oude forum.

Diegene die daar zeer actief waren, zitten nu allemaal hier, en ik verwacht dat er niet veel 2 forums gaan bij houden of terug naar het oude forum gaan...

Ik niet in ieder geval. Ik blijf lekker hier zitten, en neem mijn petje af voor het cluppie wat dit nu aan het opzetten is....

Ik was zelf ook mod op het oude forum, en nu niet meer. Maar je kunt gewoon niet met een grote groep mod's e.d. beginnen. Ik was er ook vanaf het begin bij. Kan ook gaan lopen zeuren waarom ik nu geen rechten enzo meer heb. Maar het komt allemaal wel goed hier. Daar heb ik het volste vertrouwen in. Er gaat gewoon ontzetten veel werk en tijd in een nieuw forum zitten, en als iedereen zich ermee gaat bemoeien, wordt het gewoon een zooitje. Laat het cluppie wat zich nu de tering werkt vor een nieuw forum rustig doorwerken. Tis een groepje wat er vanaf het begin al bij is geweest, dus....

En als iemand het oude forum wil overnemen/opnieuw op wil starten, wens ik hem/haar daar suc6 mee, maar dat zal een zware job worden...de meeste zijn weggelopen...

Maar nogmaals, petje af voor de heren die voor VWSCENE aan het werk zijn!!

amen.