22-12-2003, 08:57
|
|
Forum junkie
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by michelvr6
dat het nieuwe team mij in de steek zou moeten gelaten hebben is ook geen moeite voor me,ik heb wat gezegd daarover omdat men riep dat ze dit in groepsverband gedaan hadden en dat vondt ik niet helemaal waar.
|
Wat had je dan verwacht ?
Quote:
Originally Posted by Prinz
Dat heb je helaas mis dan.
En nog over het zogenaamde portretrecht: Helaas niet van toepassing omdat je akkoord bent gegaan met hun gebruikersovereenkomst die langs kwam bij de registratie:
Hier een stukje eruit:
---
Copyright
Alle (auteurs-)rechten op de inhoud van deze internetsite, te weten alle teksten, afbeeldingen, software, of informatie in andere vorm, komen toe aan VWForum.nl tenzij anders gemeld of gedeponeerd bij desbetreffende instanties.
Informatie op deze internetsite, ongeacht de verschijningsvorm, zoals teksten, afbeeldingen, of software, mag niet worden gewijzigd, reproduceerd, getransporteerd, of gedistribueerd zonder vooraf verkregen schriftelijke toestemming van VWForum.nl.
---
Toch lijkt het mij het beste en een leuke uitdaging met een schone lei te beginnen en het van het begin af aan weer op te bouwen met veel fun.
|
In dit geval heb jij het dus mis dit is namelijk niet tijdens registratie geweest, deze regels zijn later opgesteld.
|