Afgelopen week voornamelijk bezig geweest met de luchtfilterbak. Dat gebeurd allemaal op het werk. Alle zijden zitten erin gelast. Daar moet nog 1 zijde gehecht worden.
De bovenkant heb ik ook zodanig pas gemaakt dat de luchtweger er goed op past. Ik heb ook al afgepast hoe de bovenkant op de luchtfilterbox moet komen. Dit heb ik gedaan door de hele handel in te bouwen. Het paste allemaal perfect
Het luchtfilter zit ook mooi tussen de koplamp en de radiateur:
Het weekend was ik weer bij mijn vader, vrijdag had ik de luchtfilterbox gepast. Zaterdag ben ik ook nog lekker bezig geweest na het werk en zondag ook nog een klein beetje (schoot niet echt op vanwege het bier van zaterdag avond, was nogal gezellig op de verjaardag van een goede vriend
).
Maargoed zaterdag dus bezig geweest. Ik was niet helemaal tevreden over de plaatsing van het KVS expansievaatje. Dus ik heb de draadeinden verwijderd en het anders aangepakt: slijptol!
Ik heb de steun verslepen en de 3 overgebleven delen zo aan het binnenscherm gelast. Als dit straks afgewerkt is zal het heel strak ogen.
Aangezien ik toch al aan het cleanen was en nog even wat spullen halen moest ben ik ook maar naar de Karwei geweest, even snel een 1 meter strip gehaald en een hoekprofiel. Waarom? Omdat ik de slotplaat wilde cleanen en de radiateur wel vast moet zitten.
Rond de gaten de verf weggehaald:
Plaatjes op maat gemaakt en lassen maar:
Enige wat nog moet is 1 gaatje, daar zit origineel gezien de klem voor de motorkap staander (of hoe dat geval ook heet).
En ik ben ook nog in de weer geweest met staalplamuur. Daar ben ik zondag mee verder gegaan. Ben ik alleen vergeten foto's van te maken.