View Single Post
Old 21-12-2003, 23:53
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Quote:
Originally Posted by Prinz
Als het mogelijk is de oude data op een nieuwe server succesvol te migreren zijn er verschillende mogelijkheden.

Ik zit eraan te denken oude gebruikers allemaal te mailen via het forum en hun zelf laten beslissen of ze mee willen werken of hun eigen posts te vernietigen. Dat lijkt me het meest voor de hand liggend. Zo is niemand gedwongen.

Dat 2000 maal?? en als je geen antwoord krijgt?? Dan maar vernietigen??

Wat ik eerder zei, gewoon fris op nieuw beginnen. en zoals iedereen zegt, de kennis zit onder de leden.

Ik denk persoonlijk dat VW Forum niet meer wordt wat 'we' (zo lang was ik nog geen lid) er met zijn allen van gemaakt hadden, meer dan alleen info wat betreft problemen met je VW en oplossingen. Die oplossingen die zijn er heus nog wel... en die komen ook wel boven als iemand een probleem heeft. Dus mijn mening: Laat het oude forum, en start opnieuw!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05