@allen, bedankt voor leuke commentaren!
Quote:
Originally Posted by Edrik
Goed bezig kerel!
Wanneer is de planning om de bus af te hebben? heb er waarschijnlijk overheen gelezen, amar je bent zó grondig bezig met de bus!
|
Aangezien de werken de laatste tijd goed opschieten, heb ik mijn streefdatum feitelijk wa verlegd. Deze lag op januari 2008. Wat bedoel ik hiermee:
-de bus volledig opgelast
-mechaniek /elektriciteit in orde
-...
Dus eigenlijk: keuringsklaar. (maar dan zal de bus wel ng nie in een Doveblauwe lak staan) Zal gewoon in Epoxyprimer naar de keuring gaan, zodat de bus toch al gekeurd is, en dan is die stap ook al voorbij!
Dan kan ik me bezighouden met het strakzetten van de bus en sparen voor alle accessoires (nieuwe rubbers, ruiten, vloermatten,spiegels,en noem maar op) en voor de kosten van het lakken.
Maar aangezien alles wa sneller verloopt dan verwacht , hoop ik toch een maandje ofzo vroeger klaar te zijn. Mijn dak/neus zien ruiken momenteel de Rotterdamse zeewind en dus kan ik mij dan 2/3weken bezighouden met die 2 stukken. Daarna moet de cabinevloer ng afgewerkt worden (en dan heb ik al mijn stukken die ik voor handen had ingelast) . Dan moet ik enkel ng 2 nieuwe achterhoeken bestellen bij Autocraft (momenteel kan ik die ng nie financieren, hopelijk is de levertijd daarna niet te lang...) en dan is ie af qua kas...
Dan wordt het een rijdende resto, want er moeten dan ng een paar zaakjes gebeuren (die momenteel nie noodzakelijk zijn voor ik ga keuren):
-goeie cabinedeuren zoeken
-2 nieuwe buitenkanten (onderste gedeelte) voor mijn laaddeuren kopen en inlassen. (deze die er nu inzitten zijn teveel geblutst en er zitten weer van die leuke gaten in waar die amerikanen lekker wat plamuur opsmeerden)
-goeie kofferklep en motorluik vinden.
Daarna hoop ik rond mei 2008 de bus binnen te doen bij de carrosserie om ze een definitieve lak te geven zodat ik in de zomer 2008 kan rondrijden met mijn paneltje
(na 18maanden resto)
Ik zie er naar uit
Ik ga nie overhaast te werk gaan zodat de afwerking minder is... maar ik ga gewoon aan zelfde tempo verderwerken