View Single Post
Old 19-06-2007, 22:38
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
VW Guru

Send a message via MSN to Maarten
Default VW Transporter T3

Mijn wagenpark is nu compleet

Ik had voor mijn zaakje een bus nodig dus na een lange zoektocht eindelijk een T3 gekocht

Dichte enkelcabine bus (3 zitplaatsen dus)
Bj '91
1700D

Deels afgetimmerd aan de binnenkant met een bank en tafel waarbij de leuning van de tafel gebruikt kan worden om de laadvloer bijna vlak te maken voor een matras

Het enige grote minpuntje is dat de motor een nu erg kapotte koppakking heeft, ik wist dat de koppakking lek was maar ben op goed geluk met 2 potjes koel-waterantilekgoedje erin en een extra gefabriceerde overlooptank vanuit amsterdam naar tilburg gereden. De rit werd net voor Utrecht onderbroken omdat de koppakking ipv van cylinder naar koelwater nu ook koelwater naar buiten lekte.. nahja, meer spoot... heel de bus vol met stoom dus ik ben zsm aan de kant gegaan en de achterklep open gezet.

Een oplettende KLPD volvo zag het op een afstand en parkeerde erachter om te kijken of de auto niet in de fik stond neuh zeg ik tegen de agent, koppakkingkje... onder politiebegleiding werd ik naar de volgende afslag geleid.

De rest van de rit heb ik dus aan een touwtje achter mijn eigen Audi voltooid, morgen blok kaal maken en onderdelen verzamelen voor de ombouw naar 1.9TD AAZ (blok uit mijn ex-caddy mk1)

Morgen 1.7 eruit en starten met de ombouw

- Build to go, not to show -
Reply With Quote