16-06-2007, 10:23
|
|
VW Addict
|
|
Join Date: Dec 2006
Posts: 546
|
|
Quote:
Originally Posted by DÁ-BRT
Ik zou eerst maar eens kijken naar de LDA bediening!
Als deze niet goed staat dan merk je ook niet echt veel van de wijzigingen aan Govenor veer.
Trouwens waarom heb je zoveel veren tussen de kleine veer gedaan? Als je zorgt dat deze veer niet meer kan bewegen ben je daar al. Hoofd veer kan je mee spelen.
Maar het is een advanced modificatie, dus alleen doen als je weet wat je doet en de auto daarna ook weer af kan stellen. Anders verdraai je alle schroefjes en loopt hij niet snel weer netjes....
|
Het is dus eigenlijk alleen nodig om de lange veer op te spannen en niet aan de kleine veer te komen.
Nu is mijn gas terug soepel hoor. Mijn gashevel stond blijkbaar niet juist. Rijd terug als een zonnetje en stukken vlotter hoor. Maar als je alleen de lange veer moet uithalen of opspannen waarom dient het kleine veertje dan (niet het slappe veertje want ik weet dat dit voor mijn rolantie is).
Volgende week mag ik achter mijn intercooler. Deze komt van een MAN vrachtwagen en in -en uitlaat zijn 59mm.
verdere modificatie hoor ik graag.
Groetjes
__________________
Don't cry burn your tyres and get high
VW Golf MK2 GTD '90 te koop
Subaru Impreza GTT MY97
|