Gewoon zelf doen is niet moeilijk! Ik heb hieronder even de post van vwforum.nl geplakt. En die komt weer van vwpolo.nl af
Deze informatie komt dus van
www.vwpolo.nl (/
www.vwforum.nl )
ik ben dus nergens voor verantwoordelijk indien er iets mis gaat
ik kopieer alleen de how to en voeg mijn eigen manier daar bij in.
Bij mij is alles zonder problemen verlopen en functioneert perfect!
Het verschil
Demonteer de lampen doormiddel van de stekker te demonteren
en de bouten aan de binnenkant los te draaien.
het stekkertje, je ziet aan de onderzijde twee nokjes, die moeten weg omdat de stekker in de nieuwe lampen omgedraaid dienen te worden..
LET OP dit hoef je alleen maar aan de rechter zijde te doen !!!!!
Nokkjes zijn weg gevijld/geschuurd met een powervijl...
Nou moet je draadje 4 en 5 verwisselen dit zijn in oude situatie remlicht en knipperlicht..
LET OP dit moet dus aan de rechter zijde draadje 4 en 5, aan de linker zijde moet je draadje 1 en 2 omdraaien !!!!
Met een klein schroeven draaiertje of een naald kun je de weerhaakjes indrukken en kun je de draad er uit halen..
Bijde draadjes eruit en omgewisseld er weer in doen, wel weer ff die weer haakjes terug buigen dan klemt hij weer in de plastic stekker..
Lukt dit nou niet kun je ze ook altijd door knippen en netje aan elkaar solderen met een krimp kousje erom en er gebeurd ook niets meer mee
Toen de lampen, links is al gedaan en rechts nog niet, duidelijk denk ofnie :?: :?:
Ik heb wel het idee dat het per auto verschilt hoeveel je weg moet halen.
Steeds weer passen.
Na 20 keer passen en vijlen/schuren bijna goed...
Als het niet past moet je evt dit nog weg halen, wat geel is om cirkelt, het rode plastic.
Het resultaat!
Voor meer info, veel gestelde vragen en veel gegeven antwoorden kijk
dan ook eerst ff op
www.vwpolo.nl/forum
Onder tips en trucks staat het topic "6n2 achterlichten in een 6n"
Succes!