View Single Post
Old 07-06-2007, 22:24
OakgreenVR6's Avatar
OakgreenVR6 OakgreenVR6 is offline
Married to PC

Send a message via ICQ to OakgreenVR6 Send a message via MSN to OakgreenVR6

Goed, tijd voor een kleine update:
Ik ben 2 weken geleden zowaar aan mijn turboproject verder gegaan: Heb een begin gemaakt met de 2.9 uit elkaar te trekken. Nu hebben we een mooie werkhoek met grote werkbank in de loods waar ik me lekker uit kan leven. En ook een 2-koloms hefbrug gekocht, die op korte termijn ook wel op z'n poten zal staan, mooi vooruitzicht!
Het doel is wel om het turboblok klaar te hebben voor begin oktober, want rond die tijd verwachten we dat de ooievaar bij ons thuis wat af komt leveren...!

Verders ga ik morgenavond het "zomerfront" er weer in zetten (Rallyefront met de gele koplampen en de gele mistlampen, zwarte knipperlichtglazen), deze keer aangevuld met een 1-armig ruitewissersysteem van Bonrath (met dank aan Henk/Pedaalemmer). Dat gaan we dan gelijk vieren door morgennacht weer naar Zeeland te knallen en Terneuzen weer eens een weekendje onveilig te maken.

En vorige week de VR6 naar de APK-boer gebracht en die melde me later op de dag dat de auto goedgekeurd was, zonder verdere op- of aanmerkingen. Hij had de auto maar in de showroom gezet, hij vond de auto zo mooi en zonde om buiten te zetten!
Bleek gelijk dat ik 6.000km in het afgelopen jaar had gereden, het is de moeite... De bedoeling is wel dat ik nu 1 dag in de week met de VR6 naar m'n werk (Almere) ga rijden, het is een mooie afstand en de VR6 staat vaak te lang (3 a 4 weken) achtereen stil, vind ie ook niet fijn.

Binnenkort weer eens wat foto's, ook van de 2.9 die uit elkaar ligt.