Golf is door de APK.
Heb het helemaal gehad met die gasten, komen ze ineens weer met een ander afkeurpunt. Het lichtbeeld was niet goed. De koplampen, nog geen jaar oud, moesten vervangen worden. Dus ik hele discussie met die kerel dat ze het de vorige keer niet op het afkeurrapport gezet hadden (hij was 2 weken terug afgekeurd). Ze gingen het eerst proberen met nieuwe lampjes. Nieuwe lampjes erin en het was goed.
Komt het volgende probleem, de CO meting. Ik had gevraagd het juist af te stellen. Bellen ze op met de mededeling dat ze er niks aan kunnen doen en dat het de computer is die kapot is. Er moest een nieuwe computer in komen.
Wat een gelul was dat, het is een carb en geen injectie, enige dat er misschien kan zitten is een eenheid van de lambdasonde.
Dus ik die gasten weer aan het werk gezet, bellen ze nog geen 5 min later op dat het gelukt is!!!!!! Ongelofelijk! >
Toch nog 1 lichtpuntje vandaag. Die APK-meester bleek ook een golfje 1 achter hebben staan. Ik gaf aan nog wat chroom spul te moeten hebben. Bleek dat er nog een chromen voorbumper op zat, en dat liet ik me geen 2 keer zeggen
Auto was helemaal gestript behalve die bumper, en zat flink onder het stof.
Heb de bumper helemaal compleet gekocht voor een prikkie :
heb 'm voor 70 euri mee kunnen krijgen, dacht dat die man een grapje maakte, waarschijnlijk kende hij absoluut de waarde niet.