Beste Mensen,
Ik ga mijn type 1 Cabriolet G60 uit 1991 verkopen want ik ben weer toe aan een nieuw project. Deze auto is volledig gerestaureerd waarbij echt alles is vervangen. De G60 motor zit erin alsof deze door VW zelf is gemonteerd, dus helemaal netjes afgewerkt waarbij de kleine dingetjes niet zijn overgeslagen. De carrosserie was overigens al keihard voor de restauratie. De gehele auto is gespoten in de bekende Golf R32 blauw en is hierdoor een echte eyecatcher geworden.
Even op een rijtje:
• Gereviseerde G60 motor
• Gereviseerde G-lader (pas 1400 km gelopen)
• G-Lader stage 3 RS bewerkt (met foto rapportage)
• Gereviseerde G60 versnellingen (02A bak)
• Gereviseerde dynamo
• Nieuwe koppeling
• Nieuwe radiateur
• Nieuwe Sprinter intercooler
• Supersprint groep A uitlaat + spaghetti
• Chip op maat door Jeroen Dik
• +- 200 pk
• WRD Mesh velgen in 9 en 8J (driedelig, t.w.v. 2800,-)
• Schroefset rondom
• Nieuwe schijven en blokken rondom
• Nieuwe wiellagers rondom
• Isotta stuur 30cm
• Gepolijste stuurnaaf
• R32 Blauw
• Audi TT zwart lederen interieur (in zeer goede staat)
• Elektrische kap
• Nieuwe Sonnenland kap zonder achterraam!
• XL Windscherm
• Kaphoes
• Elektrische ramen
• Zwarte koplampen, achterlichten en RAW
• Nieuwe rubbers en hoezen
• Nieuwe ramen
• APK tot april 2008
• Nieuwe accu
• Vele foto’s aanwezig
Ik vergeet vast nog wel het e.e.a. maar dit zijn volgens mij wel de
belangrijkste punten. Een echte liefhebbers auto die daarom ook niet de
goedkoopste is, maar zeker 1 van de besten en mooiste van Nederland.
In deze auto zit veel bloed, zweet, tranen en Geld. Ik vraag er zoals zij er nu bij staat 10.500,- voor.
Overigens kan de auto ook zonder velgen worden gekocht voor 8500,-
Of met BBS Cabrio golf III velgen (met nieuwe banden) en originele maar zeer goede G-lader voor 7950,-
Voor serieuze geïnteresseerden ben ik te bereiken op 06-55341143.
Gr Alex
Hier nog een aantal foto's van de revisie van de G-lader
Let op de staat van de verdringer pas 30.000 KM jong:
Uitsluitend originele spullen gebruikt (Goetze keerringen en sinterbrons lijste):
RS2-lagers voor de bij-as:
Uitlaatpoort maximaal bewerkt:
En van binnenuit: