![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
27-05-2004, 12:40
|
Postwhore
|
|
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,351
|
|
Quote:
Originally Posted by GTD Special
Nou dat valt wel mee hoor ![Wink](http://www.volksforum.com/forum/images/smilies/wink.gif) :biggrin:
Maar je gaat je wel afvragen hoe iets te verklaren is als je iets anders zou verwachten, en inderdaad ben ik op dit gebied niet echt een leek ![Rolleyes](http://www.volksforum.com/forum/images/smilies/rolleyes.gif) Maar zo kan de rest het ook een beetje volgen
Maar ik ga nog eens het een en ander bekijken, of er ook daadwerkelijk een oplossing komt valt te betwijfelen. Het moet constructief wel rendabel blijven. Als de motor compleet omgebouwd moet worden (en dus een heel andere motor ontstaat) dan zal het bij dit resultaat blijven. Maar zo snel leg ik me er niet bij neer ![Wink](http://www.volksforum.com/forum/images/smilies/wink.gif)
|
Je zou eens kunnen gaan stoeien met ontstekingstijdstippen....of sproeier bezetting (ik ga er even van uit dat het een carburatie motortje betreft..)
Dat zijn dingen die je zonder al te grote ingrepen kunt uitvoeren.. ![Cool](http://volksforum.com/forum/images/smilies/cool.gif)
|