View Single Post
Old 02-06-2007, 19:18
Jazzblue's Avatar
Jazzblue Jazzblue is offline
Postwhore

Default BBS RS 001 Vraag: hoe en wat?

Hallo,

Ik ben sinds een aantal dagen in het bezit van een setje BBS RS001 (steek 4x100 en et. van 25 ofzo :rolleyes. Ik ben van plan dit set op de knappen en nu wil ik weten hoe en wat ik alles moet doen. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar er kwamen voor mij geen duidelijke resultaten uit. Mocht er wel iets duidelijks zijn kan iemand een link neerzetten .

Ik vraag me namelijk af:
Voor dat ik begin met het opknappen moet ik dan het een en ander aftekenen o.i.d. om het na de "restauratie" weer hetzelfde terug te plaatsen? En hoe moet ik na het opknappen van de delen alles kaarsrecht terugplaatsen enz. enz. enz.

En misschien heeft iemand wel een duidelijke uitleg van een gehele "restauratie" van het begin tot aan het eind

Het set is trouwens 7J, ik wil dit achter tot 7,5 of 8 J brengen en moeten uiteindelijk onder mijn 40/40 mm verlaagde Polo G40 komen(ik weet dat dit past ) en heeft iemand foto's hiervan.

Ook ben ik benieuwd wat voor een rand ik moet hebben om 7,5 of 8J te creeeren dus eigenlijk wat voor een buitenrand er nu om de velgen heen zit.

Foto's:

Alvast bedankt .

Gr. Roy (Jazzblue)
Reply With Quote