Bij deze na een even denken toch maar te koop aangeboden een golf 1 uit 1982 in oktober belastingvrij en nog bijna een jaar apk
De staat van de gehele auto mag je zien als goed gebruikt heeft hier en daar gewoon gebruiksbeschadegingen maar qua roest vrijwel totaal niet aangetast op een deur na waar men lichte schade mee heeft gereden waardoor hij licht is gaan roesten (niet opvallend) en achter de afsluitrand van de kofferklep aangezien men daar het rubber heeft vastgezet met zelftappers en iedereen weet wat er dan gebeurt maar niet veel roest dus valt al met al mee, de wielkasten, tankvulhals, reservewielbak raamranden en alle andere standaardplekken zijn compleet vrij van roest evenals de achterasophanging
sinds ik hem heb heb ik er verschillende slijtage delen aan vervangen zoals de uitlaat en grote beurt (db-riem wordt nog gedaan) de complete remmerij en er is een schroefset (maximaal 12cm velaging) in combinatie met 14'' zender velgen gemonteerd wat hem er heel goed uit laat zien ook heb ik er voor en achter nieuwe zwarte bumpers op gezet aangezien de oude vrij verweerd waren.
Een paar technische gegevens: het is een 1.5 JB (70Pk) motor met een 3 traps goed schakelende automaat en een gewicht van 810 kg met de kleur geel monenteel heeft hij bijna 175000 km gelopen dashboard met toerenteller en helaas een licht beschadigd interieur wat stoelen betreft oftewel instapschade zoals wel vaker voorkomend is.
Mijn vraagprijs is compleet zoals hij er staat ''PRIJSUPDATE 1250'' euro maar is evt nog over te praten hierbij zitten nog wel 2 goede deuren niet dat ze nodig zijn maargoed ze zijn erbij
ssl20415vu8.jpg]
[/URL]
Grotere en betere foto's evt via de mail