View Single Post
Old 27-05-2007, 17:18
marx-7's Avatar
marx-7 marx-7 is offline
Forum regular

Send a message via MSN to marx-7

@Sandrz, dank jewel, dat is inderdaad mijn Rex en nee, die velgen blijven...zitten er net op en zijn vrij speciaal in rx-7 land

@Ruben, nee ik ben met mijn fikken nog nergens aan geweest. Ik weet nog niet genoeg van de C af om hem eens uit elkaar te schroeven.

Vandaag is hij volledig gepoetst en schoongemaakt, komend weekend krijgt ie eerst eens een flink beurtje zoals olie, bougies + kabels enz. en dan zien we wel weer verder.
Heb nu een dikke 100 km met hem gereden en het bevalt me prima. Hij maakt wel een enorme bak herrie (meer dan nodig is volgens mij). Uitlaat is vrij nieuw en dicht, het komt ergens vanonder de kap vandaan. Ik weet dat een G60 een schitterend geluid maakt en dat doet ie ook maar volgens mij is er een beetje aan het luchtinlaat traject gekloot. Ik wil hem binnenkort eens naast een andere G60 zetten en vergelijken. Ik meende een gat onderaan het luchtfilterhuis te zien zitten waar volgens mij een slang of iets dergelijks op hoort Daar komt dat geluid vandaan meen ik.

ook gaat het toerental bij koude start wat op en neer, heb al gelezen dat de STK eens schoon gemaakt mag worden. Warm is het perfect en netjes 850 รก 900 toeren stationair.
Ben me ook bewust dat een auto van 18 jaar niet nieuw is dus ik moet niet zeuren, en al helemaal niet met zo'n aparte techniek. Er staat trouwens 225.000 km op het klokje. Veel dingen zijn al gebeurd zoals uitlaat, wiellagers, motorsteunen, lader revisie, remmen, banden en nog van alles.