Na eerst eens de kermitt mobiel de laan uit gestuurd te hebben zoals sommige wel weten , na lang zoeken eindelijk een mk1 gevonden naar mijn wensen.
83er 1100tje op kenteken , waar netjes een 1.8 gti met digifant is ingebouwt incl remmen the workzz.....
Auto is keihard en heeft geen laswerk
voor zover ik gezien heb dan.
Maargoed ..... let trouwens niet op de datum iemand is hier te lui om t goed in te stellen
Zo ziet t er wel allemaal redelijk uit , maar de lak rondom heeft zijn tijd gehad ook wat slordige plekjes hier en daar
Powerplant
Ik ga wel nog alles beter wegwerken + wat verse kleur op de veerpoten , kleppendeksel , distrb deksel ed
Beetjes afgespoten
En mijn schatjes die al een tijdje lagen te w8en .... 8 j lekker breeetttttt
Omdat de lak zo slecht is ga ik komende week de auto afbouwen en alle plekjes bijwerken en strakmaken incl de hele auto schuren , daarna na de spuiter.
Dit gaat allemaal op korte termijn gebeuren want de auto moet voor de echte zomer afzijn zodat ik kan gaan showen
Ik heb fulltime de tijd dus t gaat goed komen.
plannen:
-schroefset
-embleemloze grill
-koplampen met kruis andere achterlichten
-rolkooi
-kuipstoelen + 4 punts
-sportstuurtje
-vdo meters in console
-deurkaarten met stof bekleden
-audio
-spruitstukje mss nokkenas
-uilaat fixen
-redstuff blokjes
-auto opnieuw in de tectiel
-kortom alles weer netjes maken
En nog heel wat dingen wat ik vergeten ben.
En gelijk de eerste paar vraagjes
Hoelaag moet de auto gaan met 13ers eronder , zodat ik kan kiezen welke schroefset ik neem en kan dit samen met et 4 & 15?
Wbt t stuurtje ik geloof dat er 2 soorten naven op kunnen zitten weet iemand toevallig welke ik heb?
En waar kan ik de veerpootbrug(stang) krijgen voor achter tussen de wielkuipen?
Er zullen nog wel weer vragen komen maar dat is voor in de project page