Vandaag eventjes een rondje in de straat gereden met mijn nieuwe blokje in mijn gts-je.
1800 gti (dx uit de golf1).
Paar probleempjes tegengekomen.
1) Carburateurtjes blijven vaak hoog in de de touren lopen (+/- 2000 touren), nadat ik gas gegeven heb. Dan blijven ze eventjes 2000 touren lopen en pas na een tijdje zakt het tourental weer na 900 rpm zoiets. Waar ligt dit aan?Krijg het er zelf namelijk niet echt uit. Zijn trouwens 40 mm DCOE weber carburateurs.
2) Een injector vloog me langs de oren af
. Ik had ze er netjes in laten zitten
. Mijn bedoeling was eigenlijk om de bussen eruit te draaien en deze af te doppen. Maar die dingen zitten natuurlijk erg vast (motor warm/koud) dus was onbegonnen werk. Dacht niet dat die injectoren zoveel tegendruk te verwerken kregen? Wat zou ik hieraan kunnen doen? Nieuwe rubbertjes kopen voor de injectoren. Of draad tappen in de bussen?
http://www.volksforum.com/forum/sho...hlight=afdoppen. Dit topic btw al doorgelezen.
3) Remmen werkte nogal "weinig vertragend". Heb voren niewe blokken (in vw II klauwen) en schijven (geventileerd) en achter gewoon gti/cabrio trommels.
Heb er wel de hoofdremcilinder/bekrachtiger van de 1100 in zitten.
Laat de oplossingen maar komen...