11-05-2007, 08:31
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Antera
Kijk daar hebben we wat aan. Wat me meteen opvalt is dat er 2 verschillen in zitten die ik zou oplossen om naar mijn idee je probleem weg te kunnen halen.
Ik zie een verschil in askanteling 0.46 minuten oftewel een verschil van ongeveer 4.5mm wat het rechterwiel verder naar achteren staat dan links. dat is al een reden dat een auto naar rechts kan lopen. Maar ben nog niet klaar.
Ook zou ik de wielvlucht dusdanig afstellen dat ze links en rechts nagenoeg even groot zijn want als je op mijn site zal lezen duwt het linkerwiel nu harder naar rechts dan het andere wiel in tegengestelde richting doet.
Bij een standaard set zal dit op zich wel goed staan want deze veert verder in waardoor deze waarde dusdanig veranderen dat het opgeheven word.
Deze zaken en dat een weg altijd naar rechts afloopt wegens afvoer water wijt ik voor 90% zeker dat het hierin zit. Dit is zeker allemaal te stellen is het niet mogelijk met de poten zelf dan kan het zeker nog wel beter door middel van het subframe weer netjes zetten waardoor de waardes wel gaan kloppen.
helaas kan ik dit niet meer anders had ik je graag geholpen want dit is zeker niet prettig rijden
mocht je nog vragen hebben bellen mag altijd
met vriendelijke groet
TCL
Mark Moerenhout
0615228709
|
Kijk dit biedt weer perspectieven!!! Weet jij een bedrijf die dit wel kan ?? Ik ga morgen eerst maar eens op vakantie maar direct daarna zou ik dit graag wil laten oplossen.
Bedankt voor je snelle reactie en wellicht tot ziens
|