View Single Post
Old 21-05-2004, 20:03
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by Vossie
K ga morrege me nieuwe auto ophalen, Scirocco GTX 82kw, nu wou ik graag weten bij welek maatschappij dit te verzekeren is, ben 20 en ze zijn niet overal even blij met jongen mensen met veel pk's. Dus k wou graag weten bij welek maatschappij jullie goede ervaringen hebben

Ik ga morgen m'n nieuwe auto ophalen, een Scirocco GTX 82kw. Nu wil ik graag weten bij welke maatschappij ik de auto 't beste kan verzekeren. Ik ben 20 en ze zijn niet overal even blij met jonge mensen met veel pk's. Met welke maatschappij(-en) hebben jullie goede ervaringen?

Vooral het 2 keer toe verkeerd schrijven van het oh zo simpele woordje 'welke' stoort mij verschikkelijk. Ok, zeuren over een punt, een komma, een d of een t,. dat is inderdaad miere(n)neuken. Een beetje 'snelle taal' das ook geen probleem,..
Maar als ik die 101 fouten in 1 zin lees,.. heb ik maar 1 advies: ga nog eens een jaartje naar school.

--
Even serieus:
- Zet de auto op jouw naam, en NIET op die van een van je ouders. Scheelt misschien wel wat centen 'in eerste instantie' maar op de lange termijn... (plus de ellende die je over je heen krijgt als je een ongeluk krijgt).
- Elke verzekeringsmaatschappij zal je accepteren, maar je zult wel hoog ingeschaald worden. Leuke optie: verzekering bellen: "hallo, bla bla zus en zo auto gekocht, volgaarne verzekeren. Kenteken: zus en zo, type 'Volkswagen Scirocco' Meldcode ' (zie kentekenbewijs) ' en niet meer melden. Met alleen kenteken, merk, type en meldcode kan men tevreden zijn. Ze zullen wellicht eerst even zeuren of er echt niet meer bij staat, maar dan hang maar een lul smoes op over weet ik veel wat.
Trouwens: 110 pk... dat is voor de standaard nieuwe auto z'n beetje 't instapmodel... daar is de verzekerings miep/johan niet bang van. Meldingen als 'GSI, GTI, XS, GT etc etc' echter wel.

Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
Reply With Quote