![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
20-05-2004, 14:31
|
Postwhore
|
|
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,351
|
|
Tja, als ik heel eerlijk ben zou IK als er zoveel *kromming* in de kop zou zitten er niet eens aan denken om deze te laten vlakken, als het afdichtvlak zoveel afwijking heeft, heeft de rest van de kop dat ook, dus OOK de lagering van de nokkenassen.....
Ik vraag me dan ook af of daar naar gekeken is, of dat de boel rücksightloss terug is geplaatst.....
Als dat niet is gedaan heb je grote kans dat binnen af zienbare tijd een ander probleem om de hoek komt kijken
Er word niet voor niets opgegeven dat er maximaal maar zoveel tiende mm af mag van een kop. Bij een dergelijk kromme kop ga je ver buiten de toelaatbare grenzen
Denk je eens in wat er gebeurt met de buitenste cylinders, daar is 2,5 mm verwijderd, dus ook de compressie verhouding van de twee buitenste cylinders veranderd meer dan die van de twee binnenste, waar relatief weinig is gevlakt....
Ik zou in dit geval gaan voor een andere kop.....en niet voor een brok onzekerheid, zeker niet als de brug tussen cylinder 1 en 2 is doorgebrand geweest is.......monteren van een *opgelapte* kop haalt meer rottigheid op de hals
|