en nu we toch bezig zijn:
morgen moet ik terug de originele koplampen plaatsen en ze laten afregelen voor de technische keruing
gisteren heb ik mijn originele wielen geplaatst
ik heb ook de schroefset vooraan 6,5 cm omhoog gedraaid en achteraan 3cm
de draad onder de regeschroef heb ik afgeplakts met tape, zoder ik ze binen enkele dagen weer makkelijk omlaag kan draaien.
dat bespaart mijn het geprul van het kuisen.
ik heb ook de originele remklauw even vergeleken met de nieuwe: 't i wel merkbaar
verder ben ik dus nog opzoek naar remklauwen en bijhorende beugels van een g60
het is de bedoeling om vanaf volgend jaar naar de keuring te gaan met de gti 16v (256) remmen omdat dat niet zo opvalt
dagelijks ga ik rondrijden met geperforeerde Zimmerann schijven in combinatie met EBC greenstuff of Ferodo remblokken (maar daar moet ik nog wat mee rindo over hebben)
en er komen ook stalen remleidingen op van goodrich
verder ben ik ook nog opzoek naar een golf2 / corrado - gti 16v / g60 achteras omdat ik nu trommels heb
er werd mij ook verteld dat ELKE golf 2 achteras 100% gelijk is aan ELKE golf 3 achteras, onafhankelijk van de motor
als echt blijkt dat ze allemaal even sterk zijn, dan ga ik mijn trommels ombouwen naar schijven en houd ik mijn achteras.
gr,
tom.