----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Van de ICE geen wonderen verwachten, het blijf low-budget.
Hiervoor zal ik volgende ingrediƫnten gebruiken:
* Pioneer deh-p80mp head unit
* 1 Focal 165k2 compo set
* 1 Adire Shiva subwoofers
* DLS A3 voor de compo
* DLS A6 voor de subs
* next base tft scherm en dvd speler
als ik de radio en het tftscherm verkocht krijg, dan komt er een indash scherm in de plaats, wellich een pioneer 5700dvd
en de focal compo wordt mischien ook nog vervangen , maar daarover later meer.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
k heb de bodemplaat van snoopy zijn golfke 2 gebruikt
Met wat klein aanpassingskes gaat die er perfect in
Ik heb dan alle onderdelen uit karton gesneden, omdat ik geen zin en tid had om eerst alles af te breken.I
De amps komen dus tegen elkaar en aan de zijkant de verdeelblok
Ik heb ook wa fotokes genomen van hoe de kabels zullen lopen:
De voeding van de verdeelblok naar de amps + massa zal onder de plaat lopen
bij nader inzien moest de verdeelblok omgedraaid worden.
De rca kabels en de speaker kabels zullen boven de plaat lopen
Dit om alles wat gescheiden te houden.
als dat allemaal in orde is dan komt er een beklede plaat oven met de gaten in voor de versterkers en nog een gat voor de verdeelblok.
alles wat gearceerd is moet nog uitgezaagd worden
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op nieuwjaarsdag dan maar efkes verder gedaan:
al de gearceerde stukjes uitgezaagd
de plank pasklaar gemaakt
en ondersteuning voor zien
de ondersteuning is er onder de vorm van een soort stevige "mouche" kwestie van wat trillingen op te vangen. hopelijk heeft het een beetje effect...
en omdat de A6 nog niet terug is uit herstelling (de 2 pinnekes van de rca kabel afgebroken en in de amp blijven zitten) staat de A3 even op de andere plaats omdak ik tot nu toe mijn sub hier mee aanstuur.
hopelijk krijg snel nieuw van p-cat zodat ik hem kan gaan halen 8)
de foto's zijn met m'n gsm gemaakt, vandaar dat de kwaiteit niet optimaal is.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ondertussen ook een nieuwe voorbumper gekocht en nieuwe zijschermen zonder pinkers (maar de zijscherme ga ik pas plaatsen na de keuring)
fotokes
de volledig gespoten bumpers zijn verkocht, dus ik kan binen een week of 2 mij US achterbumper gaan halen.
ondertussen nog een steen van een camion op mijn capo en ruit gehad (gelukkig niet op mijne bumper!).
daarvoor moet ik morgen terug naar da bedrijf.
voorbumper moet nog wat aangepast worden, want aan passagierskant past hij niet tegoei aan. en terwijl dat gedaan word zet ik er dan ineens ook de nieuwe gardebou's op.
moet mijn 2e versterker nog aansluiten ook en mijn pinkers ergens achter de grill plaatsen
binnen dit en een week de rolbeugel ook vast vijzen en dan kunen we naar de technische controle.
nog een update-je:
onderstellen aangepast op quickrelease systeem voor de gordels
op dit punt moet ook de 'klikdinges' van de originele gordels komen voor de technische controle (als de originele gordels er nog in staan, dan kijken ze niet naar de 4 punts gordels)
onderstel zonder bevestigingspunt:
onderstel met bevestiging:
gordel gemonteerd:
heb ook 1 van de nieuwe bandjes op velg laten trekken om eens te passen hoe alles uitkomt
de vorige waren 205/40/17, deze zijn 195/40/17
vanvoor nog een 1.5cm zakken (met een beetjes geluk 2cm)
vanachter kan ik zeker nog een 3 tal cm zakken als de kassen gerold zijn
band op velg:
achteraan gepast:
vooraan gepast:
dan nog een fotoke van de voorkant met de bra en een nightshot:
morgen beginnen schuren aan de 2e velg :oops:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ondertussen heb ik ook de pinkeres vooraan achter de grill gezet:
ik vind het wel iets hebben
Eerst stonden ze zo:
Maar iedereen vond dat ze te dicht in het midden stonden.
Dus het ik ze meer naar buiten toe gezet:
Ik had ook nog een blauwe LED neon gevonden
Enja, ik was wel een sbenieuwd wat het zou geven
Ik weet het, het is voor johny's en het hoort niet bij de cleane stijl...
Maarja, het is dan weer wat leuker dan de originele verlichting
Ik heb hem dan aangesloten op de koffer verlichting en hem op de onderkant van de binnenbalk (waar de achterruit op steunt) gehangen.
Het leuke eraan is dat het mooi 'reflecteert' op de zilvere achterkant van de kuipjes en natuurlijk ook op de gepolijste rolbeugel 8)
-----------------------------------------------------------------------------------------------