23-04-2007, 22:25
|
|
Class of 2003
|
|
|
|
Had je dit verhaaltje ook al gelezen over de VX-34-SL?
De schrijver (the king) weet er dus vast ook wel meer over....
Quote:
Originally Posted by the king
Hallo Rallye liefhebbers,
Graag wil ik jullie allemaal voorstellen aan mijn Rallyegolf en inderdaad het is ook een grijs kenteken. Hij is op dit moment geschorst (geen tijd meer) echter ik heb 'm al sinds oktober 1993 ! ! ! ! Mijn kenteken is VX-29-GF, chassisnummer weet ik zo niet, moet ik ff voor gaan kijken.
Ik was nummer 3 met een rallyegolf in Nederland. Hans Weys was de eerste (ook een grijs kenteken) en heb zijn kentekenpapieren nog geleend om door de RDW keuring te komen.
Daarnaast heb ik ook ervoor gezorgd dat de volgende grijskenteken rallyegolf in Nederland ingevoerd werd nml VX-34 -SL.
Het grijskenteken was toen "in" omdat je op dat moment geen BPM hoefde te betalen wat snel 20.000 NLG scheelde omdat de nieuwwaarde omgerekend ongeveer 90.000 NLG bedroeg.
Het is een originele ebony zwarte met een recent gereviseerde en originele G-lader. Het enige wat niet origineel is zijn de velgen, uitlaat en voorvering.
Ik heb ruim 9 jaar met veel plezier in deze auto gereden en kan mij nog herinneren dat ik de eerste was bij het GTI treffen in Baarlo 1995.
Mocht je nog meer info willen hebben, laat het me weten.
Groeten,
Elvis
|
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
|
|