View Single Post
Old 19-04-2007, 20:11
Niels - AirMighty.com's Avatar
Niels - AirMighty.com Niels - AirMighty.com is offline
Forum junkie

Default Get your BUG-OUT to Amersfoort!

Het is een late aankondiging maar aangezien ik vorgie week de vraag kreeg om een meeting te organiseren in mijn eigen stads centrum van Amersfoort kon ik dat natuurlijk niet weigeren!

Wie & waar?
AirMighty.com organiseerd op 30 april (koninginnedag) voor het eerst de "Get your BUG-OUT to Amersfoort" meeting in het hart van Holland, Amersfoort!

De locatie is perfect, de luchtgekoelde VW's worden aan de rand van de sfeervolle boulevard geparkeerd op loopafstand van het mooie oude centrum van Amersfoort.
Een wandeling naar het centrum die trouwens ook zeker de moeite waard is... vooral met de gezellige activiteiten omtrend 'koninginnedag'.

Wat
Mooie luchtgekoelde Volkswagen line-up langs de Eem!
Een meeting met wat kraampjes waar jullie zelf en geheel vrijblijvend spullen (aircooled VW gerelateerd) mogen verkopen.
Een kleine kermis voor de kids en natuurlijk diverse andere activiteiten die georganiseerd worden tijdens deze koninginnedag.
En voor een hapje, een drankje en zelfs een BBQ kun je (op loop afstand) terecht bij 'Zandfoort aan de Eem'.

Meer informatie:
Wanneer: 30 April (koninginnedag)
Tijd: vanaf 12.00 uur
Website: www.Bug-Out.nl

Wanneer ik meer / nieuwe informatie heb laat ik dat natuurlijk allemaal z.s.m. via de website weten!

Flyer:

Reply With Quote