View Single Post
Old 17-04-2007, 10:58
Jorp's Avatar
Jorp Jorp is offline
VW Fanatic

Default Vw polo coupe 1300 '90

Bij deze bied ik mijn polo coupe aan. Als hij weggaat zal dat wel moeilijk voor mij zijn. Ik heb er 4,5 jaar lang plezier van gehad! Maar ooit zal ik hem weg moeten doen.

Polo coupe 1990.
1300NZ 44kw
5-bak (8P)
Compleet Polo 2F Prego interieur incl dashboard.
Engels achterlicht
4 jaar geleden opnieuw gespoten tornado rood met blanke lak.
Verlaginsset FK 60/40 inmiddels ook 3,5 jaar oud.
Bumpers en spiegels ook in kleur helaas de spiegels zonder blanke lak.
Polo/golf 1 velgjes 7+7,5J breed met yokohoma banden 175/50R13 met zeer goed profiel.
Motor loopt goed 129.000 km op de teller. Hou het op 135.000 omdat ik een half jaar zonder werkende teller heb gereden.
Cilinderkop is bewerkt door Serge, dus ideaal voor verdere tuning.
Koppeling, Remmen rondom incl. achterwiellagers en hoofdremcilinder en distributieriem vorig jaar vervangen. Waterpomp is ook vernieuwd alleen deze heeft eventjes te strak gestaan waardoor hij een beetje zoemend geluid maakt.
Uitlaat is nog origineel en lekdicht.
Sportstuurtje van Momo met daarachter 6n2 stuurhendel.
Booskijker op de grille.
Achterruitenwisser verwijderd en steilheck hoedeplank erin gezet zonder spekergaten.
Deurpanelen voor voorzien van speakerplaten incl Clarion composet.
Centrale deurvergrendeling op a.b. 2x kastje
1 klapsleutel (knopjes niet werkend) was meer voor de sier.
Radio haal ik er wel uit of is tegen meerprijs over te nemen.
Auto is voorbereid op elektrische ramen. De raammechanieken krijg je erbij! Op dit moment zijn de motortjes stuk!
Reden verkoop: ik wil meer tijd in mijn derby G40 stoppen om deze ook eens af te krijgen.

Vraagprijs incl velgen. €1200 euro. Ik kom uit Heerhugowaard.

jorpwaterkott@quicknet.nl

Op dit moment staat de polo er zo bij. De wielkastranden zijn er nog wel bij deze zien er alleen niet zo netjes meer uit!