Quote:
Originally Posted by Type 17
Dat klopt, zegt een eigenaar van een andere Golf 1 Automatic maar voor de rest...
|
bedankt dan weet ik dat dat goed zit
ik heb het probleem zelf opgelost
ik als leek , ik heb de kap mopen gemaakt bij de pook en het lampje maakte volgens mij sluiting tegen het ijzer vd pook dus die heb ik ingetaped en opzij geplaatst.
nog deed niets het toen ik alle contacten had gecleaned nog niet , alles maakte contact maar er zit ook een contact dat in de pook contact moet maken daar ging ik met een heel klein schoevendraaiertje in en helaas (achteraf niet) een klein knettertje en een heeeel klein rookpluimpje
ik denk ja hoor heb ik het weer verziekt , wat wil het ik draai de sleutel om en vroem start gelijk dus zat wel degelijk in dat contact in de pook..
al aantal keren geprobeerd en blijft het doen ..
even het kabeltje van de wegenwacht in de auto houden voor de zekerheid
trouwens verder reed hij probleemloos 280km en bleef mooi op temperatuur..
ik heb ook volledige fotorepro van de restauratie
hier wat foto's van de wagen
groeten richard
zo zag hij eruit blijkbaar
na aanpak waarbij alle roest weg is gehaald en ook de binnenkant is gedaan en gespoten
vandaag ophalen (gsm pics)
motor
high res