View Single Post
Old 07-04-2007, 10:49
nanneborn's Avatar
nanneborn nanneborn is offline
VW Fanatic

Default Ontstekings kabel

Hallo,

een tijdje geleden is mijn onstekings kabel verbrand. Nu wil ik een nieuwe kabel hebben maar niemand kan mij vertellen welke dat het is. Ik heb de kabel en de verdelerkap mee genomen naar de VW dealer en andere auto zaken. Ik heb verschillende kabels gehad maar zonder resultaat. Nu ben ik een paar weken verder en ik dacht laat ik het eens hier vragen. Nu weet ik dat het moeilijk is om dit te beoordelen. Via mijn kenteken kijken heeft geen zin omdat deze is ingevoerd. Ik heb een idee dat er een verdeler kap op zit van een golf 2 gti?
Kan dit?

Na veel zoeken en niks kunnen vinden, heb ik nieuwe kabels gekocht en een nieuwe verdeler kap. Nu zou het moeten passen maar helaas de onstekingskabel paste nu weer niet op de ?????? zie afbeelding. Ik heb deze even rood omcirkeld op de foto.

Ook heb ik een paar foto's gemaakt van de onstekings kabel die er op zat en de verdeler kap. Die onstekingskabel die ik nodig heb ziet er uit zoals op de foto.
De bougie kabels hebben 7 mm draadeind die aangesloten word op de verdeler kap.

Heeft iemand een idee of dit misschien van een golf 2 is? Of welke kabels dit kunnen zijn?

Groetjes Nanne

Reply With Quote