View Single Post
Old 05-04-2007, 21:19
Benji's Avatar
Benji Benji is offline
No personal life

Send a message via MSN to Benji

Arnaud heeft als het goed is vandaag de banden om 2 velgen gelegt, misschien morgen. Dus binnenkort foto's! Heb jammer genoeg nog steeds geen tapeinden gevonden. Wél heb ik 10 wielbouten kunnen bemachtigen voor de voorste wielen, en dat ook nog voor een zacht prijsje Is namelijk moeilijk aan te komen in de maat M14x1,5 met een schroefdraad van minstens 35mm!
Vandaag wat Belgom gehaald voor het polijsten. Dat wil toch stukken beter dan met een lappenschijf van de Gamma!
Ook vandaag een andere autoradio gekocht. Ik wou al een poos 1 met DVD, dus die vanavond maar opgehaald. Viel wel wat duur uit, maar dan heb je toch de nieuwste en meest uitgebreide op dit moment. Morgen de boel maar eens aansluiten!
Verder heb ik eergisteren andere 10cm speakers geplaatst in de kast aan het plafond. Deze vond ik bij een klant in het plafond van haar pas gekochte huis, en ik mocht ze wel hebben! Dus de Marquants hebben plaats gemaakt voor Pioneers. Ik heb nog een set Pioneers in de Caddy, die komen denk ik ook in de Camper.
Hopelijk is het zaterdag een beetje droog en zonnig, dan wil ik proberen de achterbumper opnieuw in de lak te zetten, ik baal namelijk als een stekker dat er beschadigingen op zitten! Dan zal ik ook meteen de achterste bumperhoeken wat verstevigen met polyestermatten o.i.d. Ze zijn door de jaren heen wat fragiel geworden.

Tot zover deze update