Het interieur moet ik nog afmaken, hier en daar wat kleine dingen en 16.cm speakers moeten erin, de originele deukbakken gaat niet helemaal over de gaten heen helaas.
Dit weekend het uitlaatspruitstuk en kat vervangen door een spaghetti:
Voor en na heb ik met mijn G-tech Pro RR een vermogensmeting gedaan, voor de precieze vermogenswinst moet ik de auto nog gaan wegen en de verliezen nog berekenen maar dit zijn de weg-resultaten:
Voor:
0-100 12.329s
Na
0-100 10.964
4,7Kw winst (onder voorbehoud van gewicht)
De motor is echt veeeeeeeel levendiger bovenin, boven 4000rpm is het al wat meer feest
Straks nog chippie en kelk (tussen elke wijziging nieuwe meting)
Gelijk een vooronder veerpootbrug gemonteerd, dat scheelt echt stukke in de stijfheid van de auto, nu nog voor boven en achter.
De zomerwieltjes er ook weer onder:
Vd week ff stuggere achterveren halen en dan kan de auto weer omlaag