Quote:
Originally Posted by PVPMK1
Hoi,
Ik heb net heel je topic gelezen, maar wat doet er dan precies op.
Ik heb die van mij helemaal kaal gemaakt met thinner, toen is er gewoon 2K primer opgegaan, en de strijkkit (ook de wielkuipen helemaal net als bij jou), en vervolgens tectyl op gespoten.
En ik moet zeggen het zit als een huis zo vast, en is goed hard geworden.
Voor de rest is dit weer een top project , EN je moet gewoon doen wat jij leuk vind aan jou auto, er zijn altijd wel mensen die over een klein puntje vallen.
Bij mij komen er ook grome bumpertjes op, en die van mij is ook uit het laatste model jaar.
En als hij helemaal klaar is ben ik zeer en dik tevreden, en dan vinden die mensen het ook weer goed, als jij er maar trots op bent.
Groetjes Patrick.
|
M'n broer zegt dat ml en tectyl niet samen gaan, maar was en tectyl wel weer, of ander om.
Wij spoten vervolgens over de strijkkit bitumen ipv tectyl zoals jij het gedaan hebt.
Strijkkit en tectyl zullen dus wel samengaan, maar strijkkit en bitumen weer niet.
Maar goed, het is maar goed dat er een forum bestaat zodat je anderen erop kunt attenderen het niet zo te doen.
Ik vind dat het niet veel uit maakt, of je nou smalle of brede achterlichten hebt.
Chroom vind ik beter staan, en de bumpertjes zijn wat minder groot.
Maar heb je het probleem dat ik op de eerste pagina beschreven heb doorgelezen ?
Hierin heb ik omslachtig omschreven wat er bij ons verkeerd is gegaan, en hoe we tot deze ontdekking zijn gekomen.
Dit zal ik zodirect nog eventjes uitwerken in het stukje over het verwijderen van de antisteenslag op de dorpels onder deuren.