View Single Post
  #2  
Old 16-03-2007, 10:58
DÁ-BRT's Avatar
DÁ-BRT DÁ-BRT is offline
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,816
Send a message via MSN to DÁ-BRT
Default

Jij bent toch de broer(tje) van Jim?

Maar goed je moet 1 ding aan je koets aanpassen en dat is de vrijloop van de multiriem/g-lader inrichting op de kokerbalk. De kokerbalk moet je ongeveer 1.5cm smaller maken.

Voor de rest motor steunen regelen van een 1.8 benzine blok type 1, baksteunen verkoop ik zie onder in mijn handtekening.

Brandstofpomp van een corrado heeft een opvoerpomp in de tank en onder de auto zit de hoofdpomp met het filter. Je kan een pomp pakken van een golf 1 gti of een cabrio of een scirocco met injectie systeem. (voorkeur voor de scirocco 16v pomp, maar is zeldzaam)

Uitlaat moet je zelf aanpassen of een van een type 1 met een 1800 motor kopen.

Ik zou de zekeringkast van de corrado gebruiken en daar de overige type 1 kabelboom op pas maken. Op het forum staat ook ergens een beschrijving van hoe je de motorkabelboom van een G60 aan moet sluiten op een originele zekeringkast. (van iemand die in zijn T3 Transporter een G60 heeft gebouwd)

Pas je de remmen ook aan?
__________________
Groetjes,
Bert

VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)


"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
Reply With Quote