View Single Post
  #6  
Old 06-03-2007, 21:46
molenari's Avatar
molenari molenari is offline
T2 Guru
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 429
Send a message via MSN to molenari
Post

Quote:
Originally Posted by infamous
Aan deze info heb ik wat, bedankt.
De verwarming moet vergelijkbaar zijn met wat ik nu heb, dus mijn idee is alleen kachelpotten gebruiken of een elektrische oplossing.


Die van de CJ motor is sowieso beter omdat je er een electriche blower bij hebt. Althans: die hoort er bij te zitten, hangt boven de motor aan het 'plafond' van de motorruimte.

Quote:
Originally Posted by infamous
De cj is volgensmij niet uit 79 (met de andere koppen) en mijn plan is inmiddels ook om die te gaan gebruiken.
Wat ik trouwens begrepen heb is dat die cu kachelpotten een rechthoekige aansluitflens hebben i.p.v. een ronde zoals de cj. Die van 79 heeft dat ook geloof ik.


Ja dat klopt. De CJ motor van modeljaar 1979 (dus gebouwd tussen aug-78 en aug-79) heeft de hoekige aansluitflens. Vandaar dat 1979er CJ-kachelpotten one-year-only zijn. (en dan te bedenken dan voor een FI-motor weer andere kachelpotten zijn, ook one-year only....en motoren met FI en Katalysator...ook one-year-only...)

succes met de opbouw!
__________________
Currently starring in my fleet:
T2 (10x), KG 34 (1x), 82er Passat (1x), 90er Polo (2x).

'...het is alweer woensdag, ik heb een Golf GTI...'
Reply With Quote