View Single Post
Old 10-05-2004, 15:43
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne

Send a message via MSN to Pedaalemmer

Quote:
Originally Posted by Fred
Als het echt de bak is, is dat helemaal niet zo vreemd. Waarschijnlijk heb je een bekend probleem tegen het lijf gelopen Het gaat om een Jetta, dus niet echt piep jong meer??......Versnellingsbak type 020?? 5 versnellingen??

Dan is waarschijnlijk een deel van je differentieel losgelopen en heeft een gat in het huis geslagen waar het differentieel zit, is een geheel met de versnellingsbak......

Versnellingsbak olie ruikt goor ;-)) Motorolie kun je peilen, dus dat is snel na te gaan...

remedie?? Een andere bak plaatsen te verkrijgen op de sloop.

Dit is overigens een redelijk bekend gebeuren bij Golf's/Jetta's vanpak weg bouwjaat tot 1988, daarna is de bak gewijzigd en komt het niet meer voor..

Jaja helaas ik heb het zelf ook ervaren, was net terug hier in Nederland na een reis naar Zuid Frankrijk met zware belading, de klap kwam hier vlak om de hoek....Ben benieuwd of dit hetzelfde is....ik heb er nog foto's van dus evt kan dat hier geplaatst worden

PS bij mij zat het gat in de vliegwiel ruimte, dus NIET te zien op krik of brug, zag het pas na demontage van het geheel

jajaj foto`s zet er maar op altijd leuk om te zien...
Reply With Quote