Verkocht!
Ik zoek eventueel nog
- originele stalen mk1 velgen
- chromen naafkappen (voor de golf! ik heb er nu 3 voor de passat maar die zijn iets dikker. Die zijn overigens ook te koop, zie een stukje lager..)
- chromen velgranden zoals deze: (foto heb ik even uit een oude advertentie van hier geleend)
- misschien een antenne, want de mijne doet het volgens mij niet meer zo goed (hoe kan ik dit makkelijk controleren?), maar wel hetzelfde model! Zie foto:
- speakertjes voor in de speakerbakken naast de hoedenplank
- eventueel een radio/cd-speler die er niet spectaculair uit ziet (dus geen regenboogfestijn aan lichtjes. Gewoon een simpel ding, liefst zwart, zonder poespas)
- nieuwe binnenpanelen achter, zwart. Want de mijne zijn aan het loslaten zoals je op de foto's hieronder kunt zien.
3 verchroomde wieldoppen voor een Passat (uit 1983?).
(passen ook op golf mk1 velgen maar steken dan iets verder uit)
2 gebruikte in goede staat en 1 splinternieuwe nog in het dichte plastic. 1 van de gebruikte heeft wel een deukje, maar deze zie je pas wanneer je hem van dichtbij bestudeerd
Ik had ze gekocht voor me golf maar kwam er toen achter dat ze niet voor de golf bedoeld waren
Screenie van Etka:
Foto's van de naafkappen:
Je mag ze voor 20 euro komen ophalen. Verzenden kan natuurlijk ook, dan komen de verzendkosten erbij
. Mocht je er 4 willen hebben, je kunt er nog eentje los kopen voor 14,76 incl btw volgens etka