View Single Post
Old 25-02-2007, 07:07
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Ik kan volgende week even voor je kijken bij een golf 2 met 20v inbouw ,die heeft er ook een sprinterintercooler voor ,die staat bij een kameraad van mij .
Ik geloof wel dat je de chassisbalk(en) een beetje moet aanpassen ,want de intercooler schijnt iets te breed te zijn ,maar dat gaat om één cm .
Maar met zo'n Mega dieselradiateur heb je wel weinig ruimte over ,ik heb zelf bij die witte jetta td van mij de radiateur vervangen door die van een 16v ,die zijn een stuk kleiner ,en heb er vorig jaar de hele zomer mee gereden ,en geen koelingsproblemen gehad .
Anders paste de intercooler er niet tussen (ik heb er ééntje van een volvo 740/960 in)

Ja de kleine radiateur op de foto is de koelradiateur ,de grote is de intercooler

Aleen was deze iets te hoog ,en heb ik de bevestiging van het front aan de onderzijde moeten aanpassen d.m.v een beugel.

Wat de accu betreft zou het moeten passen ,misschien een beetje prutsen met de slangen misschien .
Maar ik denk vast dat er meer hier zijn met zo'n sprinter geval ,ben in ieder geval ook wel benieuwd baar hun oplossingen!
(ik moet namelijk ook nog steeds een intercooler voor de rode jetta )
Succes!

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote