allen dank voor de reacties!
Quote:
Originally Posted by VWJean
Ziet er zeer goed uit.
Velgen in de kleur van de auto??? of een andere zilvere kleur.
|
de harten zijn (bij benadering
) als de lak van de auto, de randen gepolijst.
Quote:
Originally Posted by jetta mk1 '82
ziet er idd erg netjes uit !!!!
(kan je nog verder zakken ??)
gr. Martijn
|
Met het monteren van de porkers heb ik hem achter nog een cm laten zakken en nu heb ik voor en achter nog ongeveer 9cm schroefdraad over, maar lager wil ik net... Ik zit nu al voortdurend aan de grond (carter ligt een stuk lager dan de onderlip) en met 30.000km per jaar mag het best een beetje "comfortabel" (lees: iets minder rete stug) zijn. ik wil er straks nog wel een set dikke diepe 14 of 15 inch meerdelige velgen bij, dus dan zal hij nog wel een stukje zakken.
Quote:
Originally Posted by sanderz
very nice, komt er ook nog een normale motorkap op of hou je deze?
|
Is wel 1 van de toekomstplannen om in de winter met een normale kap (matzwart, kleur van de auto of compleet roest zoals dat ding op snapriot
) te rijden en in de zomer met deze. ik heb alleen nog even ruimtegebrek dus dat komt tzt wel.
Quote:
Originally Posted by beetlefreak
Hoe heb je dat nu met je plofzak gedaan? Neem aan dat er een airbag stuur in zat?
|
is door de vorige eigenaar gebeurd, geen idee dus. Heb dit stuur er nog niet af gehad. ik speel wel met het idee (weet niet of het past) om een ander origineel leren stuur in te bouwen (golf mk4/mk5 o.i.d.). Maar ook dat zal tzt wel komen. Heb nu ook nog een lederen handrem van een mk4 liggen die ik nog pas moet maken en inbouwen. Als voorproefje op het leder interieur laten we maar zeggen...
nu eerst maar weer druk met de schmidtjes polijsten