zondag 18 februari even met luuk naar jaarbeurs utrecht geweest naar de explosive car tuning show..
was wel ff leuk dagje uit,maar dat kwam meer door grote aantal clubgenoten(
www.eekad-racing.nl )die er waren...
had direct al in de gaten dat de boel erg slecht verlicht was en dat ontnam me het plezier aan het fotograveren wel een beetje..
daarom een groot aantal foto's wazig en onscherp..
voor de rest..stonden een aantal leuke wagens bij..maar denk dat ik te verwend raak wat dit soort shows aangaat..ben er binnen een 1,5 uur uitgekeken..
is geen kritiek naar automaxx toe heb hetzelfde met vw meetings...
zie de wagens te vaak en is te weinig wisseling..
wat wel opviel is een aggresieve sfeer..
mensen lopen vaak tegen je aan,de beleefdheid van voor elkaar aan de kant gaan is er niet meer..
en zag meerdere mensen lopen met bier aldaar..
en als je dan al iets vraagt krijg je gelijk een grote bek en wil men je wel in elkaar slaan..
zoals mijn mede clubgenoten hebben ondervonden in een vechtpartij tussen de auto's :shock:
de aanleiding was een vraag of de man niet steeds aan de spoiler van een clubgenoot zijn auto wilde trekken.
waarna een handgemeen ontstond tussen de auto's en de man zelfs de deur van een andere wagen dichttrapte..
de security van automaxx en de jaarbeurs hebben de man uit het gebouw begeleid..
ben er voorstander van dat van dat soort mensen de naam word genoteerd en dat die geweerd worden van zulke evenementen.
maar goed..hieronder een kleine impressie van de dag..
meer foto's staan er op
www.vwteampg.nl onder foto's diversen
have fun