View Single Post
Old 17-02-2007, 13:32
Timmetje20's Avatar
Timmetje20 Timmetje20 is offline
VW Fanatic

Send a message via MSN to Timmetje20

Oke, zal eerst ff vertellen wat de laatste tijd allemaal gebeurd is:

Tijdje geleden geprobeerd of de motor wou lopen, alles werkte mooi behalve dat de webers geen benzine kregen. Met veel geklei ff de benzinepomp onder de auto heen gehaald. De staat van de benzineleidingen en de hele omgeving waar de pomp zat stond me niet echt aan en aangezien ik het hele interieur eruit heb gehaald, heb ik besloten de benzinepomp in het interieur te maken.

De voorstoelen, achterbank en vloerbedekking heb ik verkocht aan dutchblade en ben toen begonnen met het leeghalen van het interieur. Dashboard eruit, kabelboom eruit, dempingsmateriaal eruit. Daarna samen met m'n broer begonnen met het verwijderen van de laag bituumkit wat onder het dempingsmateriaal zat. Aardig wat dagen zitten krabben en steken op dat spul met een verfbrander en plamuurmes en vervolgens de restjes met een boormachine met staalborstelkop erop verwijderd, helemaal tot je blank staal zag. Daarna hebben we alles weer in de primer gezet en alle naden en dergelijke met strijkkit afgewerkt. Ook hebben we de opening voor de kachel onder de motorkap verwijderd.

Ik zal vanmiddag trouwens even een paar foto's posten. Ga eerst maar weer eens verder met de kofferbak!

Golf 1 GTI '83 Alpinweiss
Golf 1 1100 '83
Reply With Quote