Zo weer ff een update:
Heb weer het een en ander gedaan:
Allereerst heb ik de Rockford Fosgate Punch 4-weg speaker in de hoedenplank ingebouwd
(ziet er best mooi uit al dacht ik zo
)
Ook heb ik de versterker erin gebouwd: heb eerst een mdf bak gemaakt waar de versterker inkomt en daar overheen komt een nog een mdfplank die met stof bekleed wordt. Bovenop deze plank komt de subwooferkist met daarin de 12" Lighting Audio Strike. De versterker is dus een 4-kanaals versterker ook van Lighting Audio Strike
Op dit moment is het gat in de plank nog open, maar daar komt deze week nog een plexiglas plaat in.
Voorin de deur komen alvast de tweeters van Caliber CT 1. Verder ben ik opzoek naar nog een goeie speakerset voor in de deur, maar dat heeft zo zijn tijd!
Verder heb ik ook mistlampen gekocht en die heb ik er vervolgens onder gebouwd. En het resultaat mag er wel wezen, want ik vind het echt super!!!
En eronder
En verder heb ik nog ff vlug een gewone foto geschoten, met de 'lelijke' staaltjes eronder (die kunnen wel een opknapbeurt gebruiken
)
Dan moet er nu nog een andere dynamo in, want de mijne kan mijn accu maar opladen tot 45 amp. Ik heb er eentje nodig die tot minimaal 65 amp, maar het liefst nog meer... Is het mogelijk om er een van een golf 2 in te zetten???
Als iemand nog iets heeft liggen laat het aub weten!
Ook moet er een nieuwe accu in en zal er een powercap/condensator bij de versterker moeten komen