View Single Post
Old 07-02-2007, 12:42
martijnvanderh's Avatar
martijnvanderh martijnvanderh is offline
Postwhore

Default Wat voor kever moet ik kopen?

Ja, het is zover.... ik heb het virus ook....

Na een paar jaar een leuke polo 86c in licht duitse stijl te hebben gereden wil ik nu gewoon een kever!

Ik heb er nog nooit in een gereden, maar als ik er eentje zie en dan dat geluidje.... kwijl kwijl....

Nu zit ik met het volgende. Ik ga langzaam aan mijn zoektocht naar een kever beginnen, maar nu loop ik tegen het feit aan dat ik eigenlijk niet weet naar welke type ik op zoek moet gaan. Er zijn nogal wat verschillen in modellen (waarvan in de kever van voor 74 ?? het mooist vind.) En ik heb eigenlijk ook nog geen idee wat voor motor ik moet kiezen.

Ik heb al veel rondgekeken op keversite en advertenties, maar daar merk ik dat er veel te koop is voor niet veel geld. Maar ik ga er vanuit dat goedkoop, duurkoop is, zoals ze dat zo mooi kunnen verwoorden in de nederlandse taal!

Wat ik eigenlijk wil is een kever die redelijk hard is, liefst natuurlijk gerestaureerd. Ook wil ik zelf niet veel moeite steken in het verlagen van mijn kever, dus moet hij voor en achter al goed gedropped zijn. Leuke velgjes is natuurlijk een pre!

Als ik naar deze kevers kijk op bijvoorbeeld kieftenklok, staat daar een mooie rode kever voor zo'n 4000 euro geloof ik. Is zoiets dan wel wat? of koop ik de kat in de zak? (heerlijk die uitdrukkingen!)

Dus mijn vraag aan jullie: Wat moet ik nou kopen? en belangrijker: Welke kevers moet ik vermijden?
Reply With Quote