View Single Post
  #11  
Old 04-02-2007, 19:16
sander_beer's Avatar
sander_beer sander_beer is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 681
Default

zo weer een weekendje tijd gehad om te werken
aau blokje eruit wat roest behandeld onder de motorkap mijn 3F blokje voorzien van een nieuwe g40 koppeling stuur stabilisator van mijn 3F geplaatst en mijn 3F blokje er weer ingehangen
radiator van 1.4 diesel pasgemaakt want die is echt niet hetzelfde als die van mijn 3f
ze hadden me gezegd dat die van een aau anders was maar die was dus t zelfde qua afmeting die van een diesel is een 10 cm breder
maar hij hangt dat is t belangrijkste
aansluiting voor de watertemp. voeler is verschillend bij 1991 en 1994
ofwel ligt t aan de motorcode kan ook geen aansluiting op het koelvloeistofreservoir is niet zo erg alleen geen waarschuwing meer als er niet meer genoeg inzit

nu heb ik weer een paar vraagjes
ik zag dat er ook verschil was tussen de achteras van de 1.0 en de gt er zit nog een versteviging tussen ofzo denk ik maakt dit veel verschil ?

ik heb wat versnellingsbakolie geknoeid die ga ik ook maar verversen dan ik heb hier ergens gelezen 75w 90 dat dat de juiste is maar ik heb hier thuis nog veel 80w90 staan kan ik die ook gebruiken of gewoon andere halen ?

de rembekrachtiger is die hetzelfde bij en 3f en een aau ?

de bobine van mijn 3f heeft het ongeval ook niet overleeft kan ik die van een aau ook gebruiken ?
Reply With Quote