02-02-2007, 20:03
|
VW Enthousiast
|
|
Join Date: Jan 2007
Posts: 220
|
|
Quote:
Originally Posted by RubenD
Dat zijn geen vage methodes. Tis gewoon niet meer als logisch. Ik weet niet of je wel eens een productieproces/lijn ontwikkeld hebt? Het doe is zo min mogelijk stappen. Gevolg zo'n min mogelijk handelingen/werknemers dus minder kosten.
Zo was er een amerikaan die had een stratermakers bedrijf. Hij had zijn werknemers lang geobserveerd en heeft het aantal handelingen tijdens het straten teruggebracht naar de helft. Dit scheelt dus veel tijd en levert weer geld op.
Zo ook bij dit soort dingen van kabelbomen. Nu ontwerp je er maar eentje. En gebruik je soms een stekker niet. Zijn er minder keuze mogelijkheden aan de productielijn dus scheelt het tijd. En die uitgespaarde tijd is meer winst als 2 verschillende kabelbomen.
|
Ik bedoel eigenlijk niet de kabelboom. Dat is voor mij wel duidelijk.
Maar de MOEITE er zo een plastic blokje in te zetten, omdat de
koper geen interval schakeling kan betalen. Ofwel er verder alles
gewoon in de auto ligt.
Dus meer moeite (blokje erinzetten) om er een goedkopere auto van
te maken.
|